Saturday, December 18, 2010

Sesat

Bosan pnya pasal..aku kuar la umh..bujet nk usha jln kt tman perindustrian tu..yer la..mana tau..ada jln terus tembus kt aku pnya kilang..ehhh..bukan3x..tembus kt kilang aku keja..silap...

skali tgh pusing...mkin lama..mkin kedalam...mkin lama mkin kedalam...mkin kedalam..mkin misteri suasana dia...xper..aku ingt pnya jln kuar...rupanya kt area umh aku nie ada mcm2..kelapa sawit..getah....kilang x yh ckp la..byk gler..

tgh pusing2..skali sesat da......

mana jln blik nie..mana jln besar..aduiyaii..seb baek da isi minyak td...lma jgk la tperangkap kt dlm tu...nk tnya org..semua nepal ngn bangla..

kang..lau tnya lg sesat aku dibuat nya...

x per la...dlm situasi nie..pepatah malu bertanya sesat cr jln pulang x leh pkai..

sbb pendapatan aku...x malu bertanya pn boleh sesat..klau silap tnya..habes..silap2..smpai nepal aku rinie...lg berat...comfirm da x leh blik2 da....uhuk3x

No comments: