Friday, December 17, 2010

New


ahahahah..cantek...aku suka...arinie nk update layout blog...kretif jgk aku pnya header..ehh..apahal plak header yg kreatif..aku la yg kretif...sbb aku yg buat..klau aku x buat..header tu x kan buat diri sndiri...kan3x..akakak

arini xkeja...so aku nk cr keja...x kan nk dk x da keja..

sblum tu..good morning!!!..

ape cer arinie??...
back to the past...im back!!!...

aii..ari2 da tulis blog...saje jer..aku buat blog nie dlu pn sbb aku bosan..x tau nk buek ape...tp lama2 blog nie da jd tmpt aku lepas perasaan plak..
smpai.da.rosak.aku.pnya.space.kt.keyboard..akakak..
ala..keyboard nie pn aku sbat dari sorng kwn...my buddy halal kan keyboard nie yer..ekekek
ala..lgpun klau ko blik cnie ko guna gak..lau aku x sebat dlu pn..mst da ntah kemana2 keyboard nie..kurang2 aku ada simpan ko pnya kenangan kt u dlu..zaman kegemilangan tu..enjoy yg betul2 enjoy..akakak

skunk jam menunjukan jam 9.39pg...arinie lau x da buat pe..aku layan lgblog..tp rasa cm x dank buat per pn arinie...ok cincau!!!




No comments: