Monday, May 24, 2010

~~~~~~

adui..ntah lerr..rasa cm nk tulis blog..tp x tau nk tulis apa...(tgh bosan la nie..lau x xder la nk bukak blog nie)....

ingt da dpt housemate bln nie...bkn maen byk lg ko bwk brng..last2 kena posting kt johor lak...

aduiii...soang lg...nseb baek ada tv ngn tenet nie...lau x..mmg comfirm cm hidup zaman btu...

tp cm bgus gak ko kena pg sna..buat pertama kali nya dlm hidup aku..aku melepak sampai kul 3 pg kt dtaran di mlm isnin...pergghhhh...mmg x bleh blah..

msuk keja mata kuyu jerr...nk ngadap komp pn x bleh..

tp nseb baek la keja kilang..leh gak trun line..

x der keja pnya pasal..bleh lak aku dgn baik hati dan x ada pengalaman pg buat kerja2 letrikal..
(pdahal keja blambak kt ats)..

aku: mie..ko nk g mana??
hang mie: aku nk g dipped head jap..ada request...
aku: mie...blakang x der request ke???
hang mie: x der..da settle..

sambil belek2 request...

aku: ehhh..ni ada satu...ko niee..
hang mie: yer ker...bila diorng antar..
aku: ahh..dah2 ko pg buat keja ko..yg nie biar aku buat...

smpai jer kt mesin...

start2 x hidup2..ahh..bukak panel la...per ke helll!!!... x la jln lak mesin nie..x per2 cuba buat try and error...(jgn kena renjatan sudey..tp sifu aku hang mie da ckp...ko bc bissmillah jer..mst boleh pnya)..

selepas 10 minit

ermmm.....

20 minit

urmmm...

30 minit

pg amik test pen la dlu....

aku: haaa.. mie..ada pn ko..mesin blakang x leh jln la..x tau knapa...
hang mie: x per2..nnti jap ag aku smpai..aku nk berak jap (kt klng aku....g berak=g isap rokok)...
aku: ok2..aku ada kt cna..

test pen da dpt..tp nk buat pe pn aku x tau..ahh..try jer la cucuk2..mana tau dgn keupayaan tgn emas aku nie mesin tu ttba jlan....

10 minit...

hang mie: asal???
aku: ntah laa..aku pn x tau..
hang mie: jap aku check..

10 minit...

sifu aku pn bukak dia pnya kitab...perghh...ptut la aku x leh buat...nie boleh di kira kerosakkan thap kritikal..smpi sifu aku pn da bukak kitab...

20 minit lg...

hang mie: aduuuyyyaaiiii....suis nie x on laaa..mmg la hidup..
aku: ehh..ye ker..buat pnat jer....



No comments: