Friday, July 16, 2010

Resign Latter

arghhhhh....best nya tdo...ai...pagi2 (kul 11) cmnie pn matahri da terik..pelik2...isk2..

arinie aku nk bercerita pasal resign latter..kihkihkih..

selepas bertungkus lumus selama seminggu mencari idea utk buat ayt...
nie la hasilnya...jeng3

RESIGN LATTER


surat siap sudah...langkah seterus nya...

"JUMPA BOSS"


alamak...ingt senang nk bg resign latter nie...

x per2..kuat kan smgt...langkah jer bilik bos..aku terus hulur sekeping sampul surat...

Mr P: Apa nie??

Aku: Surat...

Mr P: Surat apa nie...(smbil bertunggkus lumus nk keluar kan kertas kt dlm tu)

Aku : Senyum..

Mr P: Alamakkk!!!...apa da jadi...

Aku: Yes..as stated in the latter...

Mr P: Kenapa??

Aku: I nk ubah haluan careear...

Mr P: Why..i mmg jangka u akn berenti..tp x la secepat nie...

u da pikir masak2 ke??..

Aku: Da..sy da pikir masak2 da..da hangus pn...

Mr P: U tau x..(x tau)..ur special increament in on da way...u xnk??...

Aku: X nk..

Mr P: U x der keinginan nk g Germany..switzeland..??

Aku: x der...

Mr P: ok la..mcm nie la...u pikir dlu..

Aku: x nak...

Mr P: Abis tu apa yg u nk..

Aku: I nk berenti...

Mr P: ok..x per la..this is life...sblum tu u bgtau i..klau 2nd xyz dtg..apa i nk buat supaya dia x berenti..

Aku: xtau la..tp i rasa dia akn berenti jgk...sbb dia tu xyz jgk...

Mr P: U da ada awek??

Aku: Ehh..pehall...(buang tebiat ke org tua nie)

Mr P: Ehh..errrr..x per la..u pikir dlu masak2...nnti kita bincang lg..

Aku: OK...tp mmg jwpn sy akan sama jgk....



Perhh..bila da nk berenti..mcm2 benefit diorng nk bg...nk naik gaji la..nk bg elaun la..nk antar g oversea la..

Tp....aku pn x tau
keputusan aku nie betul ke x...
X per la..
just take the risk..

No comments: